ΞΕΝΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΘΙΑΣΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΕΙΣ  ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ 

KATA TA ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ  ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 1950

(1950-53, Καταγραφή)

 

Σε προηγούμενη εργασία μας για τη Μουσική στην πόλη των Σερρών κατά την περίοδο του Μεσοπολέμου του εικοστού αιώνα (περ. Γιατί, τ. Δεκ. 2001, και σε ανάτυπο) κάναμε λόγο για την έντονη παρουσία μουσικών συγκροτημάτων της Ελαφράς μουσικής στα Σέρρας του Μεσοπολέμου. Σημειώναμε τότε με έμφαση το γεγονός: «Πολυπρόσωπες ορχήστρες, σερραϊκές και ξένες, κυρίως αθηναϊκές, ονομαστοί περιοδεύοντες θίασοι και οπερέτες, επιθεωρήσεις, μπαλέτα και ντιζέρ της εποχής κατακλύζουν τα κέντρα διασκέδασης και κυριαρχούν στην προτίμηση της συντριπτικής πλειονότητας των Σερραίων».

Ο ερχομός του δεύτερου μεγάλου πολέμου το 1940, η απελευθέρωση και ο εμφύλιος που ακολουθούν, συμπληρώνουν σημαδιακά την τελευταία δεκαετία του πρώτου μισού αυτού του αιώνα. Ο Σερραίος Βασίλης Ι. Τζανακάρης, Εικονογραφημένη Ιστορία των Σερρών 2 (1995), καταγράφει με λεπτομέρειες την κοινωνική ζωή των Σερραίων, τη λειτουργία των κοσμικών κέντρων διασκέδασης και των κινηματοθεάτρων της πόλης παραθέτοντας ιστορικά στοιχεία τους μέχρι και το 1947. Ο ίδιος, στην πρόσφατη εργασία του Το θέατρο και ο κινηματογράφος εις την «καλλίστην πόλιν» των Σερρών, από τα τέλη του 19ου αιώνα μέχρι το λυκόφως του 20ού, Σέρρας 2003, σσ. 172 και 182-84, καταγράφει αριθμό «θεατρικών παραστάσεων διαφόρων θιάσων [του Κέντρου] που θα καταφθάνουν κάθε τρεις και λίγο στην πόλη», κυρίως του λεγόμενου ελαφρού θεάτρου, αλλά και μικρούς θεατρικούς σχηματισμούς κατά την περίοδο των πρώτων χρόνων της δεκαετίας του 1950. Στην παρούσα εργασία προσθέτουμε νέα στοιχεία για το θέμα αξιοποιώντας πληροφορίες που αντλήσαμε από τις τοπικές εφημερίδες Η Πρόοδος και Σερραϊκόν Βήμα.

Η δεκαετία του 1950 βρίσκει τους Σερραίους, παρ’ όλη την οικονομική τους δυσπραγία, να κατακλύζουν τα προπολεμικά οικογενειακά κέντρα. Ο ημερήσιος τύπος διαφημίζει πολύ συχνά τη λειτουργία των ίδιων κέντρων και την άφιξη διάσημων καλλιτεχνών και επιθεωρησιακών ομάδων από το κέντρο των Αθηνών στα κινηματοθέατρα της εποχής. Το «κομψόν οικογενειακόν κέντρον» της πασίγνωστης «Χαραυγής», ο ιστορικός «Τσέλιος», ο «Καρεκλάς» και «Τ’ Αηδόνια» δείχνουν να προηγούνται στις προτιμήσεις των Σερραίων και να ακολουθούν εμφανώς η «Εμμέλεια» και ο «Ορφέας». Ο τελευταίος θα πραγματοποιήσει τα εγκαίνια της αίθουσάς του ως κοσμικού κέντρου μόλις στα τέλη του Οκτωβρίου του 1952. Ιδού πώς σχολιάζει η Πρόοδος της 30ής Οκτωβρίου το γεγονός:

 

«Εις την αίθουσαν του ‘Ορφέως’, η οποία αποτελεί την ανάμνησιν τόσων εθνικών αγώνων, εγένοντο προ ημερών τα εγκαίνια του νέου κοσμικού κέντρου, από τα οποία έλαμψε διά της απουσίας της η σερραϊκή κοινωνία. Εάν επρόκειτο περί της πρεμιέρας ενός θιάσου όλοι θα ετρέχαμε να εξασφαλίσωμε θέσι και να ενισχύσωμε τον θίασο τον οποίο δεν γνωρίζομεν και ούτε και αυτός μας γνωρίζει. Εις τα εγκαίνια όμως του ‘Ορφέως’ ενομίσαμεν ότι είναι κάπως μακρυά διά να πάμε. Και έπειτα παραπονούμεθα ότι δεν έχει η πόλις μας κοσμικά κέντρα, διά να επιδείξη την κοσμικήν κίνησιν. Πώς όμως θα γίνουν όλα αυτά όταν ημείς δεν τα ενισχύωμεν οικονομικώς και δεν τα προτιμούμε από διερχόμενους θιάσους;».

 

Η επιλογή της καταγραφής ενός τομέα της κοινωνικής ζωής των Σερραίων, αυτού  της ταπεινής διασκέδασής τους στα κοσμικά κέντρα της πολύπαθης πόλης, και μάλιστα τα τέσσερα πρώτα χρόνια της δεκαετίας του 1950, δεν είναι τυχαία. Πεποίθησή μας είναι πως συμβάλλει ουσιαστικά στην κατανόηση της τεράστιας προσπάθειας των κατοίκων της για την πρόοδο και την ευημερία μετά τις καταστροφές.

Τα στοιχεία της καταγραφής όμως, πιστεύουμε, θα χρησιμεύσουν στο μέλλον και ως οδηγός στις εργασίες τρίτων, σε τοπικό αλλά και πανελλήνιο επίπεδο, σχετικές με την έρευνα της πορείας - εξέλιξης και μετάβασης της ελληνικής μουσικής από το στάδιο της αποκαλούμενης Ελαφράς και επιθεωρησιακής προς αυτό της έντεχνης λαϊκής.

 Η καταγραφή βασίστηκε, όπως προαναφέραμε, στις τοπικές εφημερίδες Η Πρόοδος, δωρεά του κ. Διονυσίου Διονυσίου, από το αρχείο του πατέρα του και πρώτου Σερραίου δημοσιογράφου Δημητρίου Διονυσίου, και Σερραϊκόν Βήμα, δωρεά του Σερραίου συνδικαλιστή της Συντεχνίας Παντοπωλών Ηλία Κεραμέα.

Στην πρώτη στήλη αναγράφεται η ημερομηνία της εφημερίδας. Το κείμενο που παρατίθεται στη συνέχεια μεταφέρεται αυτούσιο και με την ορθογραφία της εποχής. Τα σχόλια και ο τρόπος της διαφήμισης των παραστάσεων, τα ονόματα των καλλιτεχνών - συχνά χωρίς επίθετο ή και αντίστροφα - κ.λπ. ανήκουν στη διεύθυνση της εφημερίδας, εκτός εάν σημειώνεται επώνυμα ο σχολιαστής.

 

 

1950 - Εφημ. «Η Πρόοδος»

 

30.5.1950  ΘΕΑΤΡΙΚΟΝ ΑΡΜΑ, ΚΕΝΤΡΟΝ ΚΑΡΕΚΛΑ, Παρασκευή 2 Ιουνίου.
 

Τιμητική βραδιά των αγαπημένων τραγουδιστών ΒΥΡΩΝΟΣ - ΝΟΝΝΥ, τη συμπράξει ολοκλήρου του Θιάσου με την υπερεπιθεώρησιν «Έλα  στο Θείο». Πρόγραμμα φαντασμαγορικόν με τις αθάνατες Ελληνικές οπερέττες «Βαπτιστικός», «Γυναίκα του δρόμου». Άριες από όπερες,τραγούδια του Μεγάλου Αττίκ, του Χαιρόπουλου.   Τα τελευταία μοντέρνα Ελληνικά και παγκόσμια σουξέ.  Κοφερανσιέ Μιχ. Βροντάκης [φωτογραφία ίδια με φέιγ - βολάν].

 

26.9.1950

Το άστρον του Ελληνικού τραγουδιού, η αηδονόλαλη Ντιζέζ   ΝΙΤΣΑ   ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ, την οποίαν οι συμπολίται μας απολαμβάνουν   κάθε βράδυ, μαζί με την ορχήστρα ΜΑΡΙΟΥ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΟΥ, εις  τον ΤΣΕΛΙΟΝ [φωτογραφία Ν. Αγγελίδη].

 

                   1951 - Εφημ. «Η Πρόοδος»

 

12.1.1951

Το Περίφημο ΝΤΟΥΟ - ΚΑΤΙΑ δι’ ολίγας μόνον ημέρας στον ΟΡΦΕΑ  [φωτογραφίες με τις λεζάντες: Dr. Enzo, Fakira, Katia]. Το σχόλιο και   στο φ. της 13.1.1951 με διαφορετική φωτογραφία του ντουέτου

 

14.1.1951

 Αι καλλιτέχνιδες του τραγουδιού [τίτλος του σχολίου]. ΜΑΙΡΥ ΛΥΣ,  η οποία αποκαλείται ως η Ντιζέζ με την ωραιότερη φωνή και εμφανίζεται απόψε στον ΟΡΦΕΑ [φωτογραφία]

 

28.1.1951

Οικογενειακόν Κέντρον ΧΑΡΑΥΓΗ. Η ΡΟΥΛΑ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ από απόψε στην «Χαραυγή». Κάθε διαφήμισις περιττή [φωτογραφία]

 

22.2.1951

Το παιδί θαύμα, που αποκαλείται το ΑΣΤΡΟΝ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ,   εμφανίζεται κάθε βράδυ εις τον Οικογενειακόν Κέντρον ΟΡΦΕΥΣ.  Εκπλήσσει με τους ανατολίτικους χορούς του και τα τραγούδια του     [φωτογραφία].

 

22.3.1951

Η H μικρούλα ΜΑΙΡΗ ΛΙΝΤΑ στην ΧΑΡΑΥΓΗ. Από ημερών εις το  κοσμικόν κέντρον ΧΑΡΑΥΓΗ κάνει μετ’ εξαιρετικής επιτυχίας τας εμφανίσεις της η μικρούλα ΜΑΙΡΗ ΛΙΝΤΑ.   Με τα μοντέρνα τραγούδια της και τους διαφορετικούς χορούς    ξετρελλαίνει κυριολεκτικά την πολυπληθή και εκλεκτή πελατεία  του κοσμικού κέντρου ΧΑΡΑΥΓΗ. Απόψε γενική αλλαγή του   προγράμματος [2 φωτογραφίες].

 

30.3.1951

ΘέΘέατρον ΟΡΦΕΥΣ. Θίασος Τούλας Δράκου. Σήμερον η Ελληνική    Οπερέττα του Χατζηαποστόλου «Γκρεμισμένη φωληά». Γενική   είσοδος Δραχ. 3.000.

 

    

1952 - Εφημ. «Σερραϊκόν Βήμα»

 

9.2.1952  

Θριαβευτικήν επιτυχίαν εσημείωσε η χθεσινοβραδυνή παράστασις  του δυναμικού θιάσου ΝΤ’ ΑΝΤΖΕΛΙ - Ο. ΡΑΛΛΗ εις την αίθουσαν  του ΟΡΦΕΩΣ με την αθάνατη οπερέττα του αειμνήστου Σακελλαρίδη    «Ο Βαφτιστικός». Ο τενόρος κ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ εις τον ρόλον  του αρχιτέκτονος Χαρμίδη, που τόσο ωραία τον υπεδύθη και η μπριόζα πρωταγωνίστρια ΒΑΖΑ, ως Μιμίκα Ζαχαρούλη, κατεχειροκροτήθησαν κατ’ επανάληψιν από το πολυπληθές κοινόν[απόσπασμα σχολίου με την υπογραφή του Γιαν. Γκριτζάλη].

 

23.2.1952

Θέατρον ΟΡΦΕΥΣ. «Η γυναίκα του δρόμου». Με εξαιρετικήν  επιτυχίαν εδόθη την Πέμπτην το βράδυ εις το θέατρον ΟΡΦΕΥΣ από τον θίασον ΝΤΑΝΤΖΕΛΗ - ΡΑΛΛΗ η γλυκυτάτη οπερέττα του Χατζηαποστόλου «Η γυναίκα του Δρόμου» με πρωταγωνίστριαν την      ΩΡΑ ΒΑΖΑ, ως γυναίκα του δρόμου. Η δις Βάζα είναι μία διαλεχτή      καλλιτέχνις με ποικίλα προσόντα και πολύ δίκαια κατεχειροκροτήθη      από το πολυπληθές ακροατήριο. Εις το τέλος της δευτέρας πράξεως      εις την καλλιτέχνιδα προσεφέρθη και ένα ωραίο μπουκέτο λουλούδια.

 

23.2.1952

Το κομψόν οικογενειακόν Κέντρον ΧΑΡΑΥΓΗ είχε μίαν έμπνευσιν  η οποία τιμά την επιχείρησιν. Από ημερών αφίχθησαν εις την      ΧΑΡΑΥΓΗΝ η τζαζμπανίστρια ΧΡΥΣΑΝΘΗ με την γλυκυτάτη φωνή   της και η ΝΙΤΣΑ με το σαξόφωνό της σκορπίζοντας την ευθυμία και το  κέφι εις τους θαμώνας με το μπριόζικο παίξιμό τους. Πραγματικά θα χάση όποιος δεν επισκεφθή την ΧΑΡΑΥΓΗ. Επί πλέον ποτά και μεζέδες εις εκλεκτήν ποιότητα με τιμάς χαμηλάς. Τα ραντεβού σας τα βράδυα στην ΧΑΡΑΥΓΗ.

 

1.3.1952

Το Οικογενειακόν Κέντρον Τ’ ΑΗΔΟΝΙΑ μη φεισθέν δαπανών φιλοξενεί από προχθές την εξαιρετική ντιζέζ ΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ.   Η Σοφία Φωτοπούλου είναι άφθαστη εις τα λαϊκά τραγούδια, τα οποία   εκτελεί με εξαιρετική επιτυχία και μπρίο, σκορπώντας τη χαρά και το   κέφι εις τους ακροατάς.

 

1.3.1952

Σήμερον Σάββατον ο ΧΟΡΟΣ ΤΟΥ ΟΡΦΕΩΣ. Καθαρά Δευτέρα όλοι   στον ΟΡΦΕΑ. Είσοδος ελευθέρα. ΤΖΑΖ ΣΑΛΟΝΙΚΑ.

 

6.3.1952

ΤΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΤΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ ΚΑΛΟΥΤΑ - ΡΙΤΣΙΑΡΔΗ.                  Κοσμοπλημμύρα παρατηρείται κάθε βράδυ εις τας παραστάσεις του μουσικού συγκροτήματος των αδελφών Καλουτά. Από της απόψεως αυτής οφείλονται ευχαριστίαι εις το αριστουργηματικόν συγκρότημα  που επεσκέφθη την πόλιν μας, είναι δε βέβαιον ότι η περιοδεία των  μοναδικών βεντετών του μουσικού θεάτρου αδελφών Καλουτά με την  υπέροχη ορχήστρα του κ. Ριτσιάρδη, ενέχει και τον βαθύτερον σκοπόν  εις την παραμελημένην επαρχίαν την πνευματικήν απόλαυσιν και την  ψυχαγωγίαν [απόσπασμα σχολίου της εφημ. με φωτογραφία τής «μοναδικής βεντέτας του μουσικού θεάτρου Άννας Καλουτά μετά της περιφήμου Γαλλίδος συναδέλφου της Μιστεγκέτ εις το Παρίσι»].  Σ.σ.: Ο θίασος παρουσιαζόταν για λίγες μέρες στο «Κρόνιο» με τη   μουσική κωμωδία «Μ’ αγαπά... δεν μ’ αγαπά», τις επιθεωρήσεις   «Για λίγο κοντά σας», «Όλα χαρούμενα», «Το φυντανάκι», «Μια νύχτα στην Αθήνα», τις οπερέττες «Εκείνες που δεν πρέπει ν’ αγαπούν», «Γάμος μετ’ εμποδίων» κ.ά. (Σερραϊκόν Βήμα, φ. 23.2.1952).

 

19.6.1952

Κινηματοθέατρον ΡΕΧ. Από σήμερον για λίγες εξαιρετικές εμφανίσεις των διακεκριμένων καλλιτεχνών ΝΟΝΝΥ - ΒΥΡΩΝΟΣ στις μεγαλύτερες  επιτυχίες απ’ όλον τον κόσμον. Αι εμφανίσεις κατά τα διαλείμματα της  ταινίας [φωτογραφία].

 

19.6.1952

Η έκπληξις της θερινής σαιζόν στο θερινόν θέατρον ΧΡΗΣΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΑ.  Εμφανίζεται  ο πανελληνίως γνωστός Αθηναϊκός θίασος ΚΡΙΝΙΩΣ ΠΑΠΠΑ - ΜΟΥΣΟΥΡΗ με την γνωστήν Αθηναϊκήν επιτυχίαν των 500  παραστάσεων «Πεγκ καρδούλα μου». Θέσεις ηριθμημέναι.

 

9.11.1952

Οικογενειακόν κέντρον ΟΡΦΕΥΣ.  Έφθασεν εξ Αθηνών εις την πόλιν  μας η μεγάλη καλλιτέχνις ΜΑΙΡΗ ΦΑ. Στο πλούσιο πρόγραμμά της  Αττίκ - Χαιρόπουλου η Ορχήστρα ΜΑΡΙΟΥ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗ θα σκορπίση το κέφι και τη χαρά [φωτογραφία].

 

22.11.1952

Όπως  προηγουμένως, με την ΕΦΗ ΥΦΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ [φωτογραφία].

  

 

1953 - Εφημ. «Η Πρόοδος»

 

28.1.1953

Ένα εκλεκτό μουσικό συγκρότημα υπό την επωνυμία «ΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΘΙΑΣΟΣ» [Γιάννη Διανέλλου] αρχίζει τις παραστάσεις του  στο ΠΑΝΘΕΟΝ με την επίκαιρη σατυρική επιθεώρηση «Η Βουλή  συνεδριάζει».   Συμμετέχουν, εκτός των άλλων, η γνωστή τραγουδίστρια του Ραδιοφωνικού Σταθμού Αθηνών Λένα Πατεράκη και η περίφημη   μουσικοχορευτική ατραξιόν Τζάνετ Σίστερς. Επίσης το συγκρότημα   πλαισιώνεται από εξαιρετικό σκηνικό διάκοσμο και συνοδεύεται   από την γνωστήν ορχήστρα Τζαζ των Αθηνών ΚΑΛΑΜΑ -ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΥ - ΜΑΡΚΟΥ.

 

28.4.1953

Προχθές Κυριακήν εις την αίθουσαν του κινηματοθεάτρου ΚΡΟΝΙΟΝ  ο θίασος της ΣΟΦΙΑΣ ΒΕΜΠΟ έδωσε μίαν θεατρικήν παράστασιν διά   την ψυχαγωγίαν των οπλιτών της Φρουράς Σερρών. Κατά τα διαλείμματα  της παραστάσεως, η μεγάλη Μικτή Χορωδία του Μουσικογυμναστικού  Συλλόγου «Ορφεύς» τραγούδησε διάφορα τραγούδια υπό την διεύθυνσιν του  μουσικού κ. Χ. Σταματίου [απόσπασμα σχολίου].

 

1.7.1953

Αύριον Πέμπτην κάμνει έναρξιν των παραστάσεών του εις το θέατρον   ΚΑΡΕΚΛΑ ο μουσικός θίασος ΑΛΚΗ ΠΡΟΒΕΛΕΓΓΙΟΥ με την  υπερεπιθεώρησι «Γιαλιά... καρφιά». Ορχήστρα πλήρης υπό την διεύθυνσιν   του μαέστρου Ανδ. Μαστρεκίνη [φωτογραφία].

 

2.7.1953

ΒΕΡΑ ΚΟΡΕΝ. Η εκλεκτή ντιζέζ του θιάσου ΑΛΚΗ ΠΡΟΒΕΛΕΓΓΙΟΥ,  που αρχίζει τας παρουσιάσεις του από σήμερον εις το θέατρον ΚΑΡΕΚΛΑ [φωτογραφία].

 

3.7.1953

Η πόλις μας φιλοξενεί από τριών ημερών τον μουσικό θίασο του ΑΛΚΗ                ΠΡΟΒΕΛΕΓΓΙΟΥ εις το θέατρον ΡΕΧ. Πρωταγωνιστούν η πικάντικη  Αθηνά Παπά, που με την υπέροχη φωνή της συγκρατεί κυριολεκτικώς το   ενδιαφέρον του θεατού, και η Τασία Προβελεγγίου. Στο τραγούδι η μικρή   Βέρα Κορέν [Βολιώτισσα] άρεσε εξαιρετικά. Μαέστρος ο κ. Μαστρακίνης [απόσπασμα ανώνυμου σχολίου].

 

5.9.1953

Η εξαιρετική πρωταγωνίστρια του ελαφρού μουσικού θεάτρου ΖΩΖΩ  ΣΑΠΟΥΝΤΖΑΚΗ, η οποία καταχειροκροτείται κάθε βράδυ εις το εξοχικόν   κέντρον Ο ΤΣΕΛΙΟΣ. Η συμπαθεστάτη αυτή ντιζέζ θα παραμείνη πολύ ολίγας ημέρας εις την πόλιν μας καθότι ωρισμέναι υποχρεώσεις τας οποίας  έχει αναλάβει την αναγκάζουν να φύγη διά το εξωτερικόν [φωτογραφία].

 

11.11.1953

Εις το χειμερινόν οικογενειακόν κέντρον ΧΑΡΑΥΓΗ θα σας διασκεδάζουν  κάθε βράδυ με τα τραγούδια τους οι γνωστοί ανά το Πανελλήνιον ΧΑΡΙΤΟΣ -ΓΟΥΝΑΡΟΠΟΥΛΟΣ - ΜΠΑΛΑΓΟΥΡΑΣ - ΚΑΝΕΛΛΟΣ και η γυναίκαηφαίστειο ΛΕΝΑ. Το ραντεβού των φίλων της αγνής ρετσίνας, του εξαιρετικού ούζου και των εκλεκτών μεζέδων πρέπει να είναι στην ΧΑΡΑΥΓΗ.

 

  

  

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ

 

Τραγουδιστές - ντιζέζ

«Άστρον της Ανατολής» (ντιζέζ), Ώρα Βάζα, Βύρων, Γουναρόπουλος, Τούλα Δράκου, Κανέλος, Ρούλα Καπετανάκη, Κάτια, Βέρα Κορέν, Μαίρη Λίντα, Λένα, Μαίρη Λυς, Μπαλαγούρας, Νόννυ, Αθηνά Παπά, Παπαδόπουλος (τενόρος), Νίτσα Παπαϊωάννου, Λένα Πατεράκη, Ζωζώ Σαπουντζάκη, Σοφία Φωτοπούλου, Έφη Υφαντοπούλου, Χρυσάνθη (τζαζμπανίστρια), Μαίρη Φα, Χαρίτος.

 

Κοσμικά - Οικογενειακά κέντρα

Καρεκλάς, Ορφεύς, Τ’ Αηδόνια, Τσέλιος, Χαραυγή

 

Κινηματοθέατρα

Κρόνιον, Πάνθεον, Ρεξ, Ορφεύς, Καρεκλά (θερινό)

 

Ορχήστρες - Θίασοι

Αθηναϊκός Μουσικός Θίασος (Γιάννη Διανέλλου), Άντζελι (Νταντζέλη) - Ορέστη Ράλλη, Σοφίας Βέμπο, Θεατρικόν Άρμα, Καλαμά - Οικονομάκου - Μάρκου (τζαζ), Αδελφών Καλουτά - Ι. Ριτσιάρδη, Άλκη Προβελεγγίου, Κρινιώς Παππά - Μουσούρη, Μάριου Ρουμελιώτη, Τζαζ Σαλόνικα.

 

Οπερέτες - Επιθεωρήσεις - Μουσικές κωμωδίες

Βαφτιστικός, Γάμος μετ’ εμποδίων, Γιαλιά... Καρφιά, Για λίγο κοντά σας, Γκρεμισμένη φωλιά, Γυναίκα του δρόμου, Εκείνες που δεν πρέπει ν’ αγαπούν, Έλα στο θείο, Η Βουλή συνεδριάζει, Μ’ αγαπά δεν μ’ αγαπά, Μια νύχτα στην Αθήνα, Όλα χαρούμενα, Πεγκ καρδούλα μου, Το φυντανάκι.

  

Αρχή Επικοινωνία Αρχική